Bestuur en hulptroepen

Het groepsbestuur van Scouting Bos en Duin bestaat uit de volgende leden:

Voorzitter Marjolijn , Interim Secretaris Peter, Penningmeester Wouter,
Groepsbegeleider Marieke.

Vrijwilligers

Scouting Bos en Duin is net als alle andere scoutinggroepen  een 100% vrijwilligersorganisatie. Onze moedervereniging Scouting Nederland heeft daar het volgende artikel over: vrijwilliger worden

Naast het bestuur en de leiding zijn er uiteraard vele mensen waar we gelukkig af en toe een beroep op kunnen doen. Of het nu een nieuwe kampvuurkuil metselen is, even koken voor de leiding of gewoon een handje helpen bij een opkomst. Hulp is meestal snel gevonden in de actieve groep van ouders en (oud) leiding.

Dat is ook hard nodig, want onze leiding heeft zijn handen al vol genoeg aan het wekelijks leiding geven aan onze kinderen, voorbereidingen voor de zomerkampen en uiteraard studeren voor hun opleiding.

Mocht je ook de Bos en Duin willen helpen en of steunen. Informeer dan bij Marjolijn wat hier de mogelijkheden in zijn.