Welpen (7-10 jaar)

Update; Om een leuk en veilig programma aan te kunnen bieden werken we tijdelijk met een wachtlijst. Inschrijven in de wachtlijst is altijd mogelijk. Een keertje kijken kunnen we inplannen.

Meisjes van 7 tot 11 jaar heten bij Scouting welpen. Ze spelen samen in de jungle, waar ze met Mowgli en Shanti op pad gaan en allerlei dieren tegenkomen. Samen met deze dieren beleven de welpen spannende avonturen. De horde is vervolgens weer opgedeeld in kleine vaste groepjes zo’n groepje heet een “nest”.

De opkomsten

De welpen draaien opkomst op zaterdagmiddag van 14:00 uur tot 16:30 uur.

Weekenden en kampen

De welpen gaan in de eerste week van de zomervakantie een week op kamp. We zitten dan in het clubhuis van een andere scoutinggroep. Ieder jaar gaan we ergens anders naartoe. Ook hebben we 1 of 2 keer per jaar een weekend. We logeren dan vaak in ons eigen clubhuis op ons eigen terrein.

De leiding

Het welpenleidingteam bestaat uit:Chil (Wytske), Sahi (Liane) , Sona (Froukje), Mang (Janneke), Oe (Tessa) en Rikkitikkitavi (Kim).

Voor meer informatie of als je een keer wilt komen kijken neem je contact op via ons contactformulier.

verf
pioneer